Extra

Schrijf een review over de voorstelling in ons gastenboek.

Hoeveel duimpjes (van minimum 1 tot max 5) geef jij FAUST? En waarom?
Formuleer je mening in enkele zinnen. Denk na over wat je zag/hoorde/voelde/…
We houden van jullie eerlijke, ongezouten meningen, als ze geschreven worden met respect.

Laat hier je review achter

 
 
 
 
 
Fields marked with * are required.
Your E-mail address won't be published.
It's possible that your entry will only be visible in the guestbook after we reviewed it.
We reserve the right to edit, delete, or not publish entries.
40 entries.
Tinus Van den Breen Tinus Van den Breen from Borsbeek (Antw.) wrote on 22 oktober 2025 at 17:23
Ik wond de voorstelling speciaal,Het was iets nieuws met die poppen en al...Maar in dat opzicht was het ook heel... Read more
Ik wond de voorstelling speciaal,Het was iets nieuws met die poppen en al...Maar in dat opzicht was het ook heel uniek. De voorstelling zorgde bij mij voor een soort van medelijden voor Faust met haar situatie bij Geert. Al bij al was het voor mij een 6/10... Collapse
Jeta Jeta from Antwerpen wrote on 22 oktober 2025 at 16:01
Ik vond de theatervoorstelling zeer uniek. Het vernieuwde concept was heel creatief. Enkele scรจnes waren voor mij niet zo duidelijk... Read more
Ik vond de theatervoorstelling zeer uniek. Het vernieuwde concept was heel creatief. Enkele scรจnes waren voor mij niet zo duidelijk waardoor ik niet zo goed kon volgen. Er mocht wat meer duidelijkheid in zitten. Daarentegen vond ik de muziek fenomenaal, omdat ze de emoties en het verhaal zeer goed ondersteunde. Over het algemeen vond ik dit een fijne ervaring.... Collapse
Nena Nena from Antwerpen wrote on 22 oktober 2025 at 14:51
ik vond de voorstelling heel aangenaam, ik had nog nooit een voorstelling gezien waar ze gebruik maakten van poppen. Toch... Read more
ik vond de voorstelling heel aangenaam, ik had nog nooit een voorstelling gezien waar ze gebruik maakten van poppen. Toch vond ik het heel leuk om te zien. Waar ik moeite mee had,was het einde ik kon niet helemaal volgen wat er gebeurde er snapte pas na een tijd wat er was gebeurd. samengevat vondik het wel een heel leuke show en ik genoot ook heel veel van de muziek die live werd gespeeld.... Collapse
Evelina Evelina from Antwerpen wrote on 22 oktober 2025 at 13:15
Ik vond de voorstelling echt interessant. Het vernieuwde concept van het verhaal was best uniek, vooral door het gebruik van... Read more
Ik vond de voorstelling echt interessant. Het vernieuwde concept van het verhaal was best uniek, vooral door het gebruik van poppen en live muziek. Dat zorgde voor extra sfeer en gevoel, waardoor het toneelstuk nog levendiger werd. Soms vond ik het wel een beetje verwarrend, omdat er veel tegelijkertijd gebeurde en ik daardoor de verhaallijn niet altijd goed kon volgen.

Mephisto vond ik een heel mysterieuze en indrukwekkende figuur. Hij wist Faust op een slimme en subtiele manier te manipuleren, waardoor je goed merkte dat hij de duivel was en altijd zijn eigen plan had.

Over het algemeen vond ik het een boeiende voorstelling. De combinatie van poppen, acteurs en muziek maakte het verhaal extra meeslepend en origineel.... Collapse
Rey Rey from Antwerpen wrote on 21 oktober 2025 at 12:01
Ik geef Faust 4 duimpjes op 5. Het verhaal is intens en vol emotie, met momenten die visueel รฉn inhoudelijk... Read more
Ik geef Faust 4 duimpjes op 5. Het verhaal is intens en vol emotie, met momenten die visueel รฉn inhoudelijk diepe indruk maken. De opbouw is sterk en de personages komen krachtig tot leven door het gebruik van poppen, wat een extra laag symboliek toevoegt.

Faust is een bijzonder intrigerend personage: iemand die niet genoeg heeft aan het materiรซle en hunkert naar iets wat dieper en zinvoller is. Haar zoektocht naar betekenis maakt haar herkenbaar en menselijk. Ondanks dat de voorstelling af en toe wat afstandelijk blijft, is het een opvallend gelaagde en meeslepende bewerking.... Collapse

 

Wie is je favoriete personage
  • Add your answer